Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

XolasFest 2026 #marearosa

Avatar: Maria Solé Granyer Maria Solé Granyer

Descripció de la proposta:

Seria una gran festa dedicada a les Xolas, màximes estrelles de Santa Coloma, i oberta a tot el poble. Durant la tarda s’oferirien activitats, dinàmiques i jocs participatius per a totes les edats, amb l’objectiu de donar -lis més visibilitat i fomentar la implicació de tota la comunitat.
A la nit, la jornada culminaria amb diferents DJs d'alt nivell i una gran festa per celebrar plegats el seu talent en el futbol sala. L’esdeveniment comptaria també amb una FanZone i un Espai VIP perquè tothom pugui gaudir de l’experiència al màxim. També hi hauran convidats VIPs.

On es farà?

Plaça de les Vinyes

Quan es farà?

Setembre 2026

Com la portaries a terme (organització, principals tasques a desenvolupar, etc)?

Com la portaries a terme (organització, principals tasques a desenvolupar, etc.)?

L’organització aniria a càrrec de les jugadores de Xolas, que s’encarregarien de coordinar totes les fases de l’esdeveniment. Les principals tasques serien:

1. Preparació de l’espai

  • Distribució de zones (activitats, escenari, barra, espai familiar, FanZone, Espai VIP, punt lila, ...).

  • Instal·lació de carpes, taules i cadires...

  • Decoració amb elements vinculats a les Xolas

2. Contractació i coordinació

  • Coordinació amb entitats locals per oferir tallers, jocs o exhibicions esportives.

  • Possibilitat de col·laboració amb clubs femenins del poble

3. Activitats i dinamització

  • Disseny de jocs i proves esportives per categories d'edat.

  • Espai de signatures i fotos amb jugadores.

  • Mini-torneig de futbol sala

4. Comunicació i difusió

  • Creació de cartells i contingut per xarxes socials.

5. Logística i coordinació general

  • Planificació horària de tot l'esdeveniment.

  • Coordinació del servei de barra (si n’hi ha).

  • Control d’aforament i seguretat.

Pressupost orientatiu (0 - 500 € / 501 - 1.000 € / 1.001 - 1.500 €)?

1500€-2000€

Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir