Saltar al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "XolasFest 2026 #marearosa"

Avatar: Maria Solé Granyer Maria Solé Granyer

Título (Català)

  • +XolasFest 2026 gid://decidim-diba/Decidim::Hashtag/529/marearosa

Cuerpo (Català)

  • +

    Descripció de la proposta:

    Seria una gran festa dedicada a les Xolas, màximes estrelles de Santa Coloma, i oberta a tot el poble. Durant la tarda s’oferirien activitats, dinàmiques i jocs participatius per a totes les edats, amb l’objectiu de donar -lis més visibilitat i fomentar la implicació de tota la comunitat.
    A la nit, la jornada culminaria amb diferents DJs d'alt nivell i una gran festa per celebrar plegats el seu talent en el futbol sala. L’esdeveniment comptaria també amb una FanZone i un Espai VIP perquè tothom pugui gaudir de l’experiència al màxim. També hi hauran convidats VIPs.

    On es farà?

    Plaça de les Vinyes

    Quan es farà?

    Setembre 2026

    Com la portaries a terme (organització, principals tasques a desenvolupar, etc)?

    Com la portaries a terme (organització, principals tasques a desenvolupar, etc.)?

    L’organització aniria a càrrec de les jugadores de Xolas, que s’encarregarien de coordinar totes les fases de l’esdeveniment. Les principals tasques serien:

    1. Preparació de l’espai

    • +
    • Distribució de zones (activitats, escenari, barra, espai familiar, FanZone, Espai VIP, punt lila, ...).

    • +
    • Instal·lació de carpes, taules i cadires...

    • +
    • Decoració amb elements vinculats a les Xolas

    • +

    2. Contractació i coordinació

    • +
    • Coordinació amb entitats locals per oferir tallers, jocs o exhibicions esportives.

    • +
    • Possibilitat de col·laboració amb clubs femenins del poble

    • +

    3. Activitats i dinamització

    • +
    • Disseny de jocs i proves esportives per categories d'edat.

    • +
    • Espai de signatures i fotos amb jugadores.

    • +
    • Mini-torneig de futbol sala

    • +

    4. Comunicació i difusió

    • Creació de cartells i contingut per xarxes socials.

    5. Logística i coordinació general

    • +
    • Planificació horària de tot l'esdeveniment.

    • +
    • Coordinació del servei de barra (si n’hi ha).

    • +
    • Control d’aforament i seguretat.

    • +

    Pressupost orientatiu (0 - 500 € / 501 - 1.000 € / 1.001 - 1.500 €)?

    1500€-2000€

    Confirmar

    Por favor, inicia la sesión

    La contraseña es demasiado corta.

    Compartir